شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

ایام ا... دهه فجر گرامیباد نشست سیاسی جهاد تبیین و انتخابات جامعه عشایری فارس برگزار شد

نشست سیاسی روشنگری با موضوع جهاد تبیین و انتخابات، در سالن اجتماعات دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز برگزار گردید. 

در این نشست که با حضور حجت الاسلام حاج آقا قائمی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس نکوئیان معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از کارکنان اداره کل امور عشایر، جمعی از پرسنل سپاه عشایر استان، رضا زاده مدیر آموزش و پرورش عشایر و جمعی از کارکنان این اداره و دانش آموزان دبیرستان عشایری برگزار گردید، سردار شعبانی معاون اسبق سیاسی فراجا با ارائه توضیحاتی از شرایط امروز کشور، عنوان نمودند: امروز مردم در تمام موضوعات کشور نقش آفرین هستند که مکانیزم این نقش آفرینی صندوق رأی و انتخابات است. وی در ادامه با توجه به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن عنوان نمودند که روز ۲۲ بهمن که در واقع سرمایه اجتماعی کشور و نماد قدرت ملی کشور است باید هم خودمان و هم دیگران را به شرکت در راهپیمایی بزرگداشت این روز عظیم دعوت نمائیم. 
وی همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، عنوان نمودند که از شرایط اساسی انتخابات قوی، حضور حداکثری آحاد مردم می باشد. از جمله دستاوردهای انتخابات قوی، امنیت آوری و اقتدار ملی، وحدت ملی، ایستادگی ملت ایران در مقابل ۱۸۰۰ تحریم دشمن و میثاق گرایی تجدید عهد با امام و شهدا می باشد. 

گفتنی است این نشست سیاسی ازجمله برنامه‌های ادارات عشایری استان در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی می باشد. 

#مشارکت_رقابت_امنیت_سلامت
#دولت_کار_و_فعالیت
#انتخابات
#جشن_ملی_مشارکت_پرشور_آینده_روشن 

  جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top