شنبه 6 مرداد 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیروکارزین

انقلاب ما انفجار نور بود 
جلسه شورای اداری شهرستان قیر و کارزین برگزار شد:
۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیروکارزین 

استاندار فارس در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود، چهارشنبه ۱۸ بهمن به شهرستان قیروکارزین سفر کرد و با شرکت در شورای اداری شهرستان ۳۵ مصوبه را برای پیشرفت شهرستان به تصویب رساند. 

دکتر ایمانیه استاندار فارس همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان قیروکارزین سفر کرده و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از پنجاه درصد از ۲۱ مصوبه سفر اول به شهرستان قیروکارزین اجرایی شده است؛ باقی مانده مصوبات نیز فاصله چندانی تا اجرایی شدن ندارد و امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده حداکثر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ این مصوبات تکمیل و در خدمت مردم شریف شهرستان قرار گیرد. 

استاندار فارس در ادامه با اشاره بر اینکه در سفر امروز به قیروکارزین، برای توسعه و تامین رفاه مردم شهرستان، ۳۵ مصوبه جدید اتخاذ شده است، افزود: شهرستان قیروکارزین استعداد خوبی برای تولید محصولات کشاورزی، باغی و همچنین صنایع تبدیلی دارد؛ در این زمینه مصوبات خوبی داشتیم تا شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین رونق اقتصادی در شهرستان باشیم. 

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه از لحاظ اعتبار اختصاصی ویژه مسائل مرتبط با عشایر غیور و ایل‌راه‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: یک تصمیم کلی با همکاری قرارگاه امام مجتبی(ع) و بسیج سازندگی گرفتیم و اعتبار خوبی هم در سال ۱۴۰۳ برای آن لحاظ شده است که عمدتا در چهار حوزه تامین آب، ایل‌راه‌ها، خانه های بهداشت و مدارس عشایری لحاظ می شود.
لازم به ذکر است دکتر کریمی و هیئت همراه نیز در این جلسه حضور داشتند.


#مشارکت_رقابت_امنیت_سلامت
#دولت_کار_و_فعالیت
#انتخابات
#جشن_ملی_مشارکت_پرشور_آینده_روشن 

  جهت اطلاع از تازه ترین اخبار عشایر استان فارس در كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس به نشانی https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top