پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

🔵🔴 سومین سفر استانی "شایان‌نادری"

🔸رئیس سازمان امور عشایر ایران در سومین سفر استانی در نوروز ۱۴۰۳، در روزهای ۹ و ۱۰ فرودین،  در سفر به فارس، با عشایر این استان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

🔹دیدار با استاندار فارس، حضور در شورای اداری عشایر استان، دیدار مردمی با عشایر، حضور در نوروزگاه‌‌های عشایر در شهرستان‌های کازرون، کوه‌چنار، فراشبند، فیروزآباد، ممسنی و رستم و همچنین بازدید از کارخانه تولید خوراک دام عشایر و بومگردی "ایلدخت قشقایی" در فیروزآباد، از برنامه‌های سفر دو روزه رئیس سازمان امور عشایر ایران به فارس بود.

🔸رئیس سازمان امور عشایر ایران صبح پنجشنبه 9 فروردین‌ماه  باحضور در حرم مطهر شاهچراغ، با استاندار فارس دیدار و درخصوص مسائل عشایر استان گفتگو و تبادل نظر کردند.

🔹نادری سپس در شورای اداری عشایر فارس حضور یافت و در سخنانی با بیان اینکه جهاد واقعی را کارکنان امور عشایر انجام می‌دهند، در خصوص ضرورت اصلاح و ارتقای ساختار تشکیلاتی سازمان امور عشایر خاطرنشان کرد: اگر ساختار تشکیلاتی سازمان قوی باشد به ساختار امور عشایر استان‌ها نیز کمک می‌شود.

🔸وی به‌برگزاری نوروزگاه‌‌های عشایر در سراسر کشور باهدف معرفی شیوه زیست و عرضه تولیدات عشایر به مردم و مسافران نوروزی، تاکید کرد: فعالیت تشکل‌های عشایر باید شفاف و از ارائه خدمات، به‌سمت فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزا برای عشایر سوق پیدا کنند.

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top