سه شنبه 1 آبان 1403
اداره کل امور عشایر استان فارس

پیام کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری

حضور پرشور مردم ولایتمدار کشور عزیزمان ایران اسلامی علی الخصوص عشایر استان فارس در انتخابات 15 تیرماه، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات کشور افزود. 
بدون تردید این حماسه حضور، بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری(مدظله العالی) بود و صحنه هایی بی نظیر از مردم سالاری دینی را رقم زدند. 
باتوجه به این موضوع بدون شک برنده اصلی این انتخابات، مردم بصیری هستند که به رغم دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از اراده ملت، همچنان در مسیر شکوفایی در تمام زمینه ها است.
لذا اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی عشایری استان فارس، به یکایک هموطنان غیور و حماسه‌آفرین، ولایت‌مدار و شهیدپرورمان و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان درود می‌فرستم که با خلق مشارکت امیدبخش، بر سوابق افتخارآفرین این استان، در دفاع از حریم انقلاب اسلامی افزودند. 
درپایان نیز ضمن تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان، برای ایشان توفیق روزافزون، در انجام این رسالت مهم و عظیم را از خداوند منان مسالت دارم و امیدواریم در آینده شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
عبدالحمید کریمی 
مدیرکل امور عشایر فارس

كانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل امور عشایر فارس: https://eitaa.com/ashayerfars عضو شوید

طراحی و اجرا توسط مهندسین آژمان
Top