شفافیت فرآیندی
1- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار:
2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت:
3- انجام کار بر اساس ظوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی:
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
4- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه:
5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت:
6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهاد های شما:
7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها:
تسلط بر فرآیند
8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد:
زمان فرآیند
9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت:
10- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت:
11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت:
نظام مند بودن فرآیند
12- نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت:
13- دریافت یک باره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه:
14- ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی ...) به بخش های مختلف:
15- احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمات:
کلیت فرآیند
16- احساس رضایت از خدمات دریافت شده: